فرمانده تیپ ٢٩٢ زرهی شهید آزادی دزفول گفت: اقدامات اولیه برای مقابله با ویروس کرونا با برگزاری نشست با فرماندهان و مسئولان بهداشت و درمان تیپ آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ بابک جلائیان علیزاده فرمانده تیپ ٢٩٢ زرهی شهید آزادی دزفول گفت: اقدامات اولیه برای مقابله با ویروس کرونا  با برگزاری نشست با فرماندهان و مسئولان بهداشت و درمان تیپ آغاز شد.

او با بیان اینکه تمام آسایشگاه‌ها، پتو‌ها و ملحفه‌ها در داخل پادگان و همچنین تمام اماکن عمومی از جمله آشپزخانه، نانوایی و دفاتر کار ضد عفونی شدند بیان داشت: یک نشست توجیهی نیز با دعوت از اساتید دانشگاه علوم پزشکی دزفول برای آگاه‌سازی و راه‌های پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در تیپ برگزار شد.

سرهنگ علیزاده تصریح کرد: گندزدایی تیپ، یگان جنگ نوین به مدت ۳  شب از ساعت ٢٢ الی ٣:٣٠ بامداد اماکن مشخص شده را ضدعفونی کرد و یگان جنگ نوین تیپ ۲۹۲ زرهی شهید آزادی همچنین هر شب ۵ هزار لیتر مایع ضدعفونی‌کننده برای خیابان‌های اصلی، پیاده‌روها، میادین، بازارها، دستگاه‌های خودپرداز، درمانگاه‌ها، پارک‌ها و دیگر اماکن شهرستان دزفول استفاده کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.